Zarządzaj swoim kontem za pomocą aplikacji mobilnej Attiki Odos
Mój e-PASS to aplikacja mobilna przeznaczona dla zarejestrowanych klientów systemu Attiki Odos E-PASS i zapewnia funkcjonalność jego portalu internetowego.
W ramach Mojego e-PASS PASS, użytkownicy mogą zarządzać swoimi kontami, odnawiać metody płatności, uzyskiwać dostęp do obsługi klienta i znajdować najbliższy oddział Attiki Odos.
Aby się zalogować, użytkownicy muszą mieć własny login do konta internetowego Attiki Odos i powinien mieć dostęp do Internetu na swoim urządzeniu mobilnym.
Istnieje kilka różnych sekcji w Mój e-PASS i po raz pierwszy użytkownicy uruchamiają aplikację, wyświetlany jest ekran powitalny, który obejmuje obszar logowania, w którym użytkownik może się zalogować lub skorzystać z innych sekcji informacji kontaktowych i lokalizacji centrum obsługi klienta.
Wybierając dowolny z elementów, dostępna jest statyczna strona z informacjami kontaktowymi dotyczącymi numeru telefonu obsługi klienta i adresu e-mail obsługi klienta.
W Ponadto Mój e-PASS obsługuje również stałe logowanie na ekranie powitalnym, jeśli zostanie wybrane przez użytkownika.
Ekran powitalny zawiera również sekcję zarządzania kontem Mój e-PASS, do której można uzyskać dostęp z menu na po prawej stronie ekranu.
W ramach usługi Mój e-PASS istnieje kilka funkcji, które nie są zawarte w portalu internetowym.